Monday, April 26, 2010

Unearthing Asia



Pernah dengar/makan tak Ayam Buah Keluak? Wan tak pernah... tau pasal dish ni pun sebab baca artikel kat Yahoo!... Masakan nyonya ek... tau tak kat mana nak carik kat KL ni?
Artikel tu adalah karya mamat ni, dia penulis untuk Unearthing Asia dan cakap pasal makanan Malaysia yg wajib dicuba oleh tourist2 yg dtg sini...

Apa pendapat korang? Ada lagi ke yg leh ditambah dalam list ni? Satay? Rojak? Gulai Tempoyak? Hehhehe...
Jom lunch, Wan ari ni layan sambal tempoyak lagi... hihihi...

4 comments:

Nadia arRumaisha said...

wahhh sambal tempoyak..... macam best jer....

Sumandak From the Land Below the Wind said...

I still choose Tempoyak!

Chem5007 said...

best..best..patin tempoyak pun best..

The Wan And Only said...

suma pilih tempoyak nih... but the foreigners mungkin susah sket kot nak terima... :)

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails