Thursday, May 20, 2010

Seafood Risotto

Williams ni pun tempat lepak dan bergosip kitaorg kat opis ni... sebulan sekali kot, especially time gaji... kat situ memang banyak dish yg sedap2... antaranya...

Seafood Risotto - harga dia pun sedap... Rm25 kot, Wan ingat2 lupa... tapi sangat berbaloi sebab portion dia cam utk 2-3 orang makan... pastu ada mcm2 seafood...

Lagi satu yang best... Soft Shell Crab Fried Rice... memang best giler...

Ni dish baru... tapi sedap jugak... ayam tu dipanggang dgn sos/sambal pastu disumbat ngan risotto... okay la gak kalau sharing2...
Tapi satu la kureng kat Williams nih... ambience tak menarik... pastu ada aroma yg mematikan selera tapi tak la suma terganggu... sesetengah kawasan jer bau... huhuhu...

Duk kat jalan jer kot, heheheh... oh, air2 dia pun ok gak... gelas besar... :)


4 comments:

MrS ShaHriL said...

sedapnye...terliur tgk...

Nuraisyyah said...

errkkk..tbe2 perot rse lapa plak..hihih..belanja aisya jom..hahak

akuvision said...

ayam terbaik dari ladang yang kat bawah tu

Tupai Karan said...

fulamak.. yg seafood ada kerang2 udang semua tu.. menitik ayaq lioq aku ke lantai bro..

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails