Sunday, May 16, 2010

Jawapan

Gulai Tempoyak Ayam...
Hisham Muhibah ngan Raden Putra jer teka gulai betul tapi isi dia tak tepat... ye lar, xleh nampak pun isi kan... hehehe...
Apa bezanya? Selain daripada ayam instead of ikan? Wan ada nampak auntie Wan letak bunga kantan... normally, kalau utk ikan, mak Wan tak letak pun bunga kantan... :)

7 comments:

nurul aziyana said...

sedapnya..bg la resepinya..blh cuba

rAy jR...@...Aliff said...

mak aiii..sedapnyeee....mtak skeytt..kakakaka

Hisyam Muhibah said...

hahaha jarang lah org buat gulai tempotak ayam.. tapi kalau dah diler gulai tempoyak, memang semua benda boleh buat jadi gulai tempoyak.. beza dengan ikan, rasa tempoyak tu tak lah meresap sangat dalam daging ayam..

The Wan And Only said...

Nurul: xtaw la resipi, lum sempat berguru lagi...

Ray: dtg la umah family Wan kat Medan Tok Sira

Hisham: penah wat/makan ker? org kuala lipis yg wat... sedap jer, tp kena fine tune sket ingredients utk compensate... tempoyak daging pun sedap, especially daging rusa...

~Bloggerina~ said...

mmg suka tempoyak.kmpung perak ler katakan..patin tempoyak pun slalu gak dpt rasa org pahang msk..but never ayam tempoyak

nursarah said...

kalau pedas mesti sedapp. hehehe

Hisyam Muhibah said...

pernoh je maken gulai tempoyak ayam.. sedok je rasanyer.. tempoyak keladi pun sedap..

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails