Monday, June 14, 2010

Sambal Hitam

Wan balik kampung bapak Wan last weekend... sebab ada kenduri arwah dan juga sepupu kawen... Wan dah pesan kat mak Wan untuk wat sambal hitam... member Wan lar yang war2kan kat Wan pasal sambal hitam nih... Wan tak pernah makan/dengar pun... mak Wan cakap dia leh wat so Wan mintak ler dia wat...


Dia wat sket jer... dapat dlm sebalang nih... itu pun ada yg dah dingap oleh kitaorg... ahhaha...

Ni la rupa sambal hitam... ikan bilis ngan belimbing... main ingredients... yg lain2 Wan tak tau sebab Wan sampai Padang Tengku jer suma dah siap...
Cara nak makan?


Camni jer... nasi putih panas, taruk sambal hitam, gaul... makan... pergh... sedap giler... :)

9 comments:

[z@ck] said...

wah.nampak sedap.resepi pliss
=)

DALILA said...

terliur kejap...he2

Anna Da Lady said...

hmmm..sedapnya...saya suka sambal..tak kisahla apepun jenis smbal..asal halal...hehe

raden putra said...

Mesti sedap. Next, nasik kebuli lak.

The Wan And Only said...

Memang sedap...

Raden: Kebuli kena tunggu... lambat lagi...

izzabelle said...

aduii...craving la plak.lame da tak makan smbl itam.kt ktn susah le nak jumpe.huhu

wadud@duad said...

err... wadud x makan sambal itam.. semacam jer.. hahahaha...

Lola miss memories said...

waa....bes nye....
da lme xmkn sambal hitam...mmg terliur giller la...
bes3~~

Aku Chun said...

Nampak sedap..nak resepi boleh??huhuhu..

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails