Friday, March 5, 2010

Sup Tulang Merah

Diimport khas dari Singapore nih... kawan Wan datang dari Singapore ari tuh bawak utk Wan...

Beberapa tahun lepas, Wan pegi Singapore sbb keje so colleague bawak la makan sup tulang merah ni... sodap...




Merah sangat...

Comot...

Dah basuh pun still merah...
Memang best... sup tu spicy sangat... lagi satu yg best kat Singapore tuh... Tebu Lemon... pergh... cam nak pegi Singapore jer...


6 comments:

nuriz said...

merahnye..cam darah.guna apa tu pewrna ke serbuk cili

BezBuddy said...

cm tkut je nk mkn...haha

Fahim 'n Alin said...

pedasnye..takut nk mkn

Mummy Chubby said...

apa rasanye...?penah dgr tap xpenah lak tgk...eeeiiii...!

Ahmad Zulfadhli said...

macam cat jer warnia dia.. hehe.. :)

Putera Melaka,
Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
Laman Web Stormreaders - http://www.stormreaders.co.cc/
Kedai Buku "Online" Stormreaders - http://www.stormreadersstore.co.cc/

Jom sertai Stormreaders! Dapatkan maklumat lanjut mengenai syarikat Stormreaders, produk-produk ilmiah edarannya & cara-cara untuk menjadi ahli dan pengedar di http://www.stormreaders.co.cc/ sekarang!

The Wan And Only said...

nuriz: tatau la apa dia pakai...

yg lain2: mula2 jer nampak cam takut... dah rasa, sodap giler... cam sup tulang melayu tp kuah dia spicy sket n merah jer...

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails