Monday, August 16, 2010

Padang MPK

Last weekend Wan balik Kuantan untuk berbuka ngan family... Ahad tu Wan ngan adik beradik ngan dua anak sedara tuh pegi la berbuka kat Padang MPK depan Masjid... ada bazar ramadan kat situ...

Wan tak tau lak kat situ ramai orang berbuka ala2 piknik, duk kat padang tu beramai2 pastu berbuka... seronok gak... lepas beli trus duk kat padang tunggu azan...


Siang lagi, tak berapa ramai...


Dah mula penuh... tu kanopi bazar ramadan tuh...


Melepak AKA melepek selepas tawaf bazar ramadan tiga kali...

Air ni namanya Air 1Malaysia...
Mcm2 isi tuh... ala2 laici kang tapi ada pelbagai lagi raksasanyer...
terjumpa lak sotong pulut nih... ari tu kat balok makan, trus suka...

Agak mahal... dlm Rm3.50 - RM4.50 seekor...

Honey BBQ Chicken... masa mula2 lalu, takde orang langsung kat gerai nih... dah berniat nak beli, berduyun orang nak beli...

Beli nasi goreng kawah AKA kuali beso... sbb nak makan ngan chicken wings..

Anak sedara nak pizza... BBQ Beef... RM14.50... mahal kan? Roti dia keras... pastu isi suma dah tonggang terbalik sbb ramai sgt org kat situ, kena bawak menegak... sian dia...
Masjid Kuantan... ke apa ntah namanya masjid nih...

Masa nak balik... cantik... :)


2 comments:

Hisyam Muhibah said...

Namanya Masjid Negeri Sultan Ahmad 1.. ramai tersalah sebut Masjid SUltan Ahmad Shah.. keh nanti pun nak buke kat padang mpk tu jugak.. tengoh cari hari yg sesuai..

~effa~ said...

taun lps g berbuka kt ctu..
taun ni xsmpat nk g.. huhu..

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails