Thursday, July 1, 2010

Durian

Penah dengar pasal Durian Buffet? Selalunya Wan dengar dalam berita diaorg buat Durian Buffet kat R&R somewhere in Perak kot... tapi kat KL (or specifically PJ) ada gak... kat SS2...

http://food.malaysiamostwanted.com/venues/durian-buffet-ss2-ss2 or http://calvinkong.com/eating-out/eat-all-you-can-durian-buffet-ss2/


Unfortunately, kalau bukan musim durian, buffet RM10 tu takde... dia caj per kilo... tak ingat dah berapa... dalam RM13 kot sekilo... tapi senang jer, takyah nak kopek atau pikir pasal nak buang kulit... suma ditanggung beres...

Tempat tu... belakang petrol station jer...


Jenis2 durian yg ada...

Mcm muzium durian lak...

Boleh tahan gak la kesedapan durian nih...

Makan la sampai pening..

Dia akan kopekkan utk kita...

Puas hati...


Lokasi...

Nanti nak try lak durian masa ada buffet... :)

4 comments:

SyuQ said...

wahhh...

TQ wan...

WAJIB pergi ni!

Cik SHiNJU said...

fuuyooo byknye duyan...
ai x mkn duyan...huhuhu...
tp kat kg ade pokok duyan...
skrg tgh berbuah...

Chem5007 said...

bestnyer Wan...nk try nak try...hehe

wadud@duad said...

pergh...:p
wan ko bukan je kene blanja wadud keke, tapi durian sekali..hahahha.. main2 jer.. :D

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails